perjantai 2. lokakuuta 2015

3x DREAM OUTFIT FOR FALL

Perjantain kunniaksi mulla olisi luvassa unelma-asu postausta. Rakastan tehdä näitä kollaaseja ja tänään sitten innostuin tekemään syyspukeutumiseen liittyvät. Tässä olisi siis 3 mun luomaa asukokonaisuutta tälle syksylle!

Fall15 no.1


Tämä ensimmäinen asu koostuu hyvin klassisista nilkkureista sekä villakangastakista. Olen iskenyt tänä syksynä silmäni tuon mallisiin takkeihin ja omahan löytyy jo tuolta henkarista odottamassa viileämpiä kelejä. Tämän asun juju piilee tuossa viininpunaisessa huulipunassa, joka tekee asusta heti todella trendikkään. 

Fall15 no.2


Tätä asua lähdin luomaan noiden ylipolven saappaiden ympärille. Yhdistin niihin mun rakkauden eli neulemekon. Kaveriksi vielä rento takki sekä kaunis laukku niin tadaa, asu toimii paremmin kuin hyvin. Tuo YSL:n laukku kuuluu ehdottomasti unelmien laukku kategoriaan. 


Fall15 no.3


Viimeisestä asusta halusin tehdä vähän vaaleamman värimaailmaltaan. Tämä asu toimii täydellisesti rentoon shoppailupäivään tai vaikka kouluun. Ponchon kun kiristää vyöllä tulee asusta heti paljon naisellisempi. Tämä turtleneck neule on täydellisen mallinen ja huolisin sen kaappiini vaikka heti. Nilkkurit löytyy tietenkin tästäkin asusta, sen verran nilkkurifriikki oon.

Mitäs tykkäätte? Löytyykö lempparia? Mun lemppari on ehkä 2, vaikka näistä kaikista tykkäänkin paljon. Tykkään siitä, että näissä asuissa yhdistyvät murretut värit, viimeisimmät trendit, klassisuus ja naisellisuus. Nyt lähden valmistautumaan leffaan lähtöä varten. Ihanaa viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti