torstai 29. lokakuuta 2015

OCTOBER INSPIRATIONS



Minimaalisuus, harmaa ja pörröisyys ovat inspiroineet miuta eniten pukeutumisessa tässä kuussa. Jotenkin klassisuus ja minimaalisuus maustettuna kauniilla ja hauskoilla yksityiskohdilla on mielyttänyt mun silmää kaikista eniten. Yksityiskohdat ovat ne, mitkä piristävät muuten ehkä hiukan tylsääkin syyspukeutumista. Kaikki karvainen/pörröinen on myös ollut lähellä mun sydäntä. Varsinkin kun säät kylmenee, niin ei ole mitään ihanampaa, kuin kääriytyä lämpöiseen karvatakkiin. Niin ja ihan tekoturkiksella mennään. En voisi ikinä pukea aitoa turkista missään muodossa päälleni, sen verran eläinrakas olen aina ollut. Vaikka koulussa tehtävä ammatinvalinta testikin oli sitä mieltä, että mun tuleva ammattini on turkkuri, vaikka laitoin rastin kohtaan etten voisi ikinä työskennellä eläinten turkin kanssa... Että sellainen tulevaisuus miulla...
Pakko vielä lopuksi hehkuttaa yhtä vaatekappaletta, joka löytyy näistäkin inspiraatiokuvista. Nimittäin tuollainen pitkä liivi on ollut ihan lemppari vaate tässä kuussa. Aikaisemmin vain ihailin niitä kuvista ja haaveilin omasta, kunnes täydellinen yksilö tuli Zarassa vastaan. Sen jälkeen se on ollut kovassa käytössä. Se on yksinkertainen, mutta asusta tulee paljon mielenkiintoisempi se päällä. Tännekin varmaan piakoin tulossa asukuvia se päällä.
Tällaiset jutut siis ovat inspiroineet mua eniten tämän kuun aikana. Saa nähdä mitä seuraavaksi. Nyt mie kumminkin laitan koneen pois ja painelen tuonne pimeyteen koirien kanssa lenkille. Mukavaa torstai illan jatkoa kaikille! xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti