perjantai 16. lokakuuta 2015

FALL FAVORITES

Viilenneet kelit, joiden vuoksi voi nauttia lämpöisiä juomia. Teet, kaakaot, erikoiskahvit... Nam!
Mun lukuinto on taas noussut. Mikä onkaan ihanampaa, kuin illalla kaivautua peiton alle hyvän kirjan kera. Olen jo silmäillytkin monia kirjoja "sillä silmällä", että ne saavat päätyä lukulistalleni.
Rakastan myös muutenkin sitä, kun pimeät illat antavat syyn vain loikoilla kotona ja nauttia lemppari sarjoista.


Pehmoiset ja lämpimät huivit, joihin voi vaan kietoutua. Isot huivit ovat heikkouteni. Olen kuitenkin päättänyt etten tänä syksynä osta niitä yhtään lisää, vaan voin ennemminkin neuloa itse huivin.
Neulominen on muutenkin lemppari juttujani syksyllä. Syksyisin iskee aina inspistä, kun huomaa että alkaa olemaan villasukillekin jo tarvetta.
Miusta on myöskin ihanaa päästä pukemaan taas niitä ihania lämpöisiä takkeja. Varsinkin pitkät takit ovat mun mieleen ja niiden avulla asusta saa paljon mielenkiintoisemman.

Aamulenkit kirpeässä ilmassa. On ihana herätä aikaisin ja suunnata ulos lenkille. Siinä jos missä piristyy!
Hyvä ruoka!!! On ihana herkutella hyvällä ruualla kotona tai ulkona syödessä. Myös tummasuklaa piristää kivasti päivää.


Kynttilät ovat myös parhautta! Varsinkin tuoksukynttilöissä on taikaa. Rakastan sitä, kun huone täyttyy ihanasta tuoksusta ja samalla olo tulee rentoutuneeksi.
Joulun odotus voi pikku hiljaa alkaa. Varsinkin kun kuukausi vaihtuu, niin mun jouluintoilu alkaa täysin. Nyt olen sentään hiukan yrittänyt hillitä sitä, sillä liian on liian aikaista. Mutta kukapa ei rakastaisi joulua ja varsinkin sen odotusta!?!
Myös nämä vapaapäivät ja viikonloput ovat ehdoton lempparijuttu syksyllä, sillä silloin saa vain olla ja nauttia näistä syksyn antimista. Parasta on ne päivät, kun saan vaan olla rauhassa kotona kokopäivän ja nauttia!

2 kommenttia:

  1. Onpas ihana postaus! Paljon ihania juttuja listattuna ja löysin monta kohtaa, jotka sopisivat munkin suuhun. Varsinkin toi joulun odotus! En tiedä mistä se yhtäkkiä pomppasi mun päähän, mutta sinne tuli jäädäkseen, haha. Oon jo katsellut kaupoissa kaikkia joulujuttuja jajaja tahdon heti sen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kun tykkäsit! :-) Haha, joo kuulostaa niin tutulta.. Itsekin olen muutaman kerran eksynyt kaupassa joulujuttuja katselemaan ja joululahjojakin olen ruvennut jo suunnittelemaan :-D Kiva kuulla, etten ole ainut jouluhöperö.

      Poista