keskiviikko 11. marraskuuta 2015

FLARE JEANS

Vihdoin sain tänne blogin puolelle kuvia näistä housuista jotka jakavat kovasti mielipiteitä. Nimittäin leveälahkeiset farkut. Itse tykkään näistä todella paljon, ja ovatkin olleet useasti käytössä. Tänään päätin nopeasti napata koulun jälkeen asukuvat, kun kerrankin oli nämäkin jalassa. Ehdittiin juuri ennen pimeää onneksi ottamaan nämä. Harmi vaan suurin osa kuvista oli todella heilahtaneita, kiitos kuvaajan hikan... :D
Yhdistin nämä farkut tällä kertaa mustaan nyöritoppiin, joka on myös yksi lempiasuistani tällä hetkellä. Oon muuten huomannut, että tänä syksynä on tullut käytettyä enemmän mustaa, kuin mitä normaalisti olen käyttänyt. Tai jotenkin ennen olen karttanut mustaa, mutten näemmä enää. Ehkä tosta sitten voi päätellä jotain miun mielialasta. No ehkä ei, sillä olen jo pitkään ollut tosi hyvillä fiiliksillä. Vaikka koeviikko stressaa jo, niin en anna sen häiritä.


jeans H&M
top Gina Tricot
jacket Vero Moda
shoes Andiamo

Nyt mie lähen jatkamaan kouluhommia sekä tekemään ruokaa. Illan ohjelmissa ei ole muuta, kuin piloxing tunnilla käyminen sekä sitten rentoutumista Paratiisi hotellin äärellä. Kyllä, minä katson sitä ohjelmaa. Parasta hömpänpömppä viihdettä pitkästä aikaa, vaikkei muut ihmiset tunnu sitä ymmärtävän, haha. Onkos siellä muita ketkä käpertyy iltaisin viltin alle katselemaan tätä kyseistä sarjaa? Entäs iskeekö keneenkään muuhun tällä hetkellä leveälahkeiset farkut? Mukavaa keskiviikko iltaa teille ihanat!  

2 kommenttia:

  1. Wou ompa upeet! Noi on munkin päässä herättänyt ajatuksia suuntaan jos toiseen, mutta sun päällä noi näyttää niin upealta että taidan itsekin viimein rohkaistua kokeilemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos! Suosittelen todellakin kokeilemaan näitä! Itsekin aluksi suhtauduin hiukan epäilevästi näihin, mutta kun kokeilin niin siinä vaiheessa olin jo ihan myyty näille :D

      Poista