keskiviikko 4. marraskuuta 2015

WELL, HELLO NOVEMBER


Marraskuu on pyörähtänyt käyntiin miun osalta oikein hyvin. Aika rennoissa meiningeissä olen kotona vain vietellyt aikaa. Olen innoissani, että kuu vaihtui. Vaikka tämä kuukausi tuokin mukanaan koeviikon ja muutenkin paljon koulutöitä, niin tämä kuukausi tarkoittaa mulle myös sitä, että joulu on lähellä. Vihdoin pääsen aloittamaan joulun odotuksen, joka on varmaan parasta vuodessa! Aion viettää tätä kuukautta lämpöisissä neuleissa lämpimiä juomia nauttien miulle tärkeiden ihmisten seurassa.



Juuri tänään itseasiassa mietittiinkin kuinka vuosi sitten marraskuussa tuli jo kunnolla luntakin. Tuntuu niin hassulta, sillä nyt tuolla ulkona ei kyllä ole lumesta tietoakaan. Toisaalta ei haittaa, sillä mie tykkään näistäkin säistä tosi paljon. Kunhan vain ei sada tai ole muutenkaan märkää, niin se on mulle hyvä. Inhoan nimittäin kaikkea märkää. Olisi kumminkin kiva jos tulisi kunnon lumet viimeistään ainakin jouluna. Muutenkin odotan kyllä jo kovasti rinteeseen pääsyä. Ahh, on jo kamala ikävä laskettelua...

Mie oon muuten jo aloittanut glögin juomisenkin. En edes muistanut kuinka hyvää se on ja olen jo ihan koukussa. Voisin vaan lipitellä glögia kokoajan, haha. 
Miulla ei ole tälle viikolle mitään ihmeempiä suunitelmia. Kouluhommien tekoa, harrastuksia sekä kavereiden näkemistä. Huomenna onkin vähän erilaisempia juttuja koulun jälkeen, josta sitten lisää ehkä myöhemmin. 
Nyt mie toivottelen teille kaikille ihanaa keskiviikon jatkoa. Toivottavasti teidänkin marraskuu on lähtenyt käyntiin mukavissa merkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti