keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

SPRING INSPO


Nyt kun ollaan siirrytty maaliskuun puolelle, onkin aika alkaa pikku hiljaa fiilistelemään tulevaa kevättä ja varsinkin kevät muotia. Mie oon jotenkin super innoissani kevään tulosta ja varsinkin muodista. On ihanaa, kun voi heivata saappaat ja villakangastakit kaappiin ja vaihtaa tilalle kevyempiä takkeja ja kenkiä. Muutenkin tummat värit alkavat vaihtua vaaleisiin. Itse olen varsinkin tänä keväänä ihastunut vaaleanpunaiseen, jota on näkynyt paljon ihan näytöslavoillakin. Myös armeijanvihreä kiehtoo värinä keväällekin. Varsinkin armeijanvihreät bombertakit on sulattanut mun sydämen, vaikka vielä vuosi sitten olin täysin sitä mieltä, ettei bomberit ole mun tyyliä. Niin sitä vaan silmät tottuu ja mieli muuttuu. Kevääksi haluaisin myös ostaa uuden pitkän ja kevyen trenssin sekä uudet lenkkarit. Pitsi, cat eye aurinkolasit, hatut, nahkatakit ja kevyet vaatteet on se, mitä odotan keväältä eniten. Maltan tuskin odottaa, että pääsen käyttämään kevätjuttuja! ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti