sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Trench day

outfit5
outfit4
outfit2
outfit
outfit7
outfit3
outfit6

Trench Vero Moda, scarf Gina Tricot, gloves H&M, jeans Bik Bok, shoes Andiamo, bag New Look
 
Tälläisessa asussa olin eilen liikkeellä, kun kävin ystäväni kanssa kahvilla. Uusi trenssini ja Ranskasta ostettu laukkuni pääsivät ekaa kertaa käyttöön. Olen aivan rakastunut tuohon uuteen trenssiin. Se on ihanan kevyt ja kivan mallinen. Näissä kuvissa näkyy myös uudet hiukseni. Kesäksi vähän vaaleampaa kesähiusta. Olen niin iloinen uusista hiuksistani, tästä lomasta, keväästä ja ihan kaikesta. Hymy on ainakin tällä tytöllä kokoajan herkässä. Vaikka tykkään talvesta, niin kyllä tää kevät ja kesä on enemmin se mun juttu! Mites teillä? Huomaatteko te piristyvänne aina kevään tullessa? Mulla on ainakin kevättä rinnassa! Nauttikaas loppulomasta vielä kunnolla! xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti