torstai 23. huhtikuuta 2015

Boyfriend jeans

ootd2
ootd8
ootd6
ootd1
ootd3
ootd7 Boyfriend jeans Primark, t-shirt H&M, leather jacket Vero Moda, bracelet Glitter, watch MBMJ, sneakers Nike
 
  Tässä olisi vähän eilisen, eli keskiviikon asua. Tää on kyllä edelleen yksi suosikki asuja. Nimittäin boyfriend farkut ja lenkkarit toimii aina. Niin rento, mutta kuitenkin tyylikäs! Nämä boyfriend farkut bongasin viime kesänä Lontoon Primarkista ja edelleen ne ovat yhdet suosikki farkuistani. Jotenkin ne vielä käy älyttömän hyvin noiden uusien Air Maxien kaveriksi. Kiharat tasapainottavat mielestäni asua hyvin, ettei se ole liian sporttinen.
Mulla oli ihan kauhea vääntäminen saada nämä kuvat tänne, kun flickr ei oikein suostunut yhteistyöhön... Onneksi nyt pitkän yrittämisen jälkeen sain teille edes jotain. Kuvista tuli ihan kivoja, vaikka en kyllä kauheasti taustasta tykkääkään. Nohh, mutta menkööt.
Näissä kuvissa muuten näkyy hyvin mun uudet vaaleammat hiukset. Olen tykännyt näistä oikein kovasti. Olihan se pakko hankkia uusi kesätukka.
Mitäs te tykkäätte mun asusta? Super kivaa alkavaa viikonloppua myös kaikille! Mulle ainakin on tulossa kiva viikonloppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti