keskiviikko 14. lokakuuta 2015

FAUX FUR COAT














faux fur coat second hand
jeans Gina tricot
shoes Andiamo
bag Pieces
sunglasses from France

Tänään olinkin liikenteessä mun uusi ihana karvatakki päällä. Rakastan tota takkia varmaan ihan liikaa. Se on lämmin ja niin pehmoinen päällä. Voiko täydellisempää olla!? Yhdistin sen tänään vaan tiukkoihin housuihin ja sotkuiseen ponnariin. Ihan kiva arkinen look mun mielestä.
Mun alkuloma hujahtikin töiden parissa ja nyt saan viimein nauttia ihan siitä kunnon lomasta. Olen viime päivinä siivonnut ja sisustellut huonettani. Kynttilöitä on tullut poltettua viime päivinä paljon ja ajattelin käydä etsimässä jo jouluvalotkin esille. Saapahan nauttia vapaailloista täysin rinnoin.
Eipä mulla mitään ihmeempää ole, eikä tämä tekstikään nyt oikein tunnu luonnistuvan, niin antaa olla. Mukavan rentoa iltaa kaikille sinne ruudun toiselle puolelle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti