maanantai 20. heinäkuuta 2015

MITÄ MULLE KUULUU?

Huhhuh... Viime kerrasta onkin kulunut aikaa. Mun elämä on ollut yhtä häslinkiä viime viikot. Ja tarkoitan nyt hyvällä. Olin Summer up:issa, joka oli mieletön kokemus! Festareista voisinkin vääntää jossain vaiheessa oman postauksen. Sitten olikin veljeni rippijuhlat joista voisin myös julkaista kuvia tänne. Sen jälkeen mulla oli muutama päivä aikaa pakata ja hoitaa viimeiset asiat ennen kuin lähdin itse isoshommiin viikoksi riparille. Mua ei olisi yhtään huvittanut lähteä, mutta viikko menikin mielettömän nopeasti ja mulla oli oikeasti todella mukava leiri. Eilen olikin sitten konfirmaatio ja käytiin pyörähtämässä halukkaitten juhlissa.
Nyt ajattelin näyttää teille pientä vilausta mun asusta. Saatte joskus myöhemmin parempia kuvia sitten.

asos3
asos2
asos4 Tilasin mekon sekä korkokengät Asokselta. Halusin ehdottomasti midimittaisen mekon ja piiiitkän etsinnän jälkeen löysin tämän kaunokaisen. Musta pitsireunus alhaalla paljastaa nätisti polvet. Tykkään todella paljon tuosta mekosta. Mekon pariksi yhdistin mustat asusteet. Nämä mustat avokkaat toimivat oikein hyvin koko päivän. Ne saivat kyllä valitettavasti hiukan damagea, kun onnistuin saamaan ne ritilään kiinni...

Ei mulla sen kummosenpaa nyt. Mä alankin tästä pikkuhiljaa valmistua toisen rippileirini suunnittelupalaveriin, jeee... Mukavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti