lauantai 13. kesäkuuta 2015

Comfy outfit

asu3
asu6
asu2
asu4
asu5
asu1

Top H&M, pants Gina Tricot, watch MBMJ, sunglasses Bik bok, clutch Pieces, sandals Primark
 
Nyt olisikin vuorossa kesäloman ekat asukuvat! Tämä asu on siis perjantain "työasu". Töissä on kiva kun on jotain mukavaa päällä, koska koskaan ei tiedä minkä työtehtävän saa seuraavaksi. Mä kaivoin pitkästä aikaa nuo kukkakuviolliset pöksyt kaapista. Tykkäsin niistä tuon asun kanssa jotenkin todella paljon, vaikkeivat ne oikein ehkä ole mun tyyliset. Onhan nuo housut myös viileämmät, kuin farkut.
Mua ärsyttää jotenkin todella paljon nämä huonot säät. Odottelen vielä niin kovin niitä kunnon kesäsäitä. Tällä hetkellä harmillisesti näyttäisikin, että juhannuksestakin olisi tulossa aika vilpoinen... Noh, jos ne kesäsäät tulisi sitten vähän myöhemmin.
 
Täällä blogin puolella onkin ollut aikamoista hiljaiseloa nyt jonkun aikaa ja se harmittaa mua. Tuntuu vaan, että työt vie paljon aikaa ja jos nään kavereitakin, en tänne ehdi kirjoitella. Myös kuvaajista tuntuu olevan vähän pulaa. Yritän kumminkin aina jotain rustailla, kun vaan ehdin. Nyt onkin pitkästä aikaa monta ideaa tekeillä. Olen myös menossa tiistaina ottamaan ripsienpidennykset ensimmäistä kertaa, joten niistäkin voisin sitten postailla fiiliksiä.
 
Nyt kumminkin ihanaa lauantai-illan jatkoa kaikille! 

2 kommenttia: