lauantai 7. helmikuuta 2015

Some make up stuffs

Ihanaa lauantai iltaa kaikille! Mun oli pakko tulla jakamaan teille mun uusimpia kosmetiikka hankintoja, koska oon tykännyt niistä niin kovin. Koeviikon loputtua päätin palkita itseni mm. uudella huulipunalla. Tällä hetkellä mun päässä pyörii miljoona uutta postausideaa ja nyt on aikaakin toteutella niitä. Nyt kumminkin niihin meikkeihin.

IMG_8665

Oon tosi tykästynyt tohon Lumenen CC -puuteriin. Se on juuri tarpeeksi peittävää ja muutenkin ei liian paksua tavaraa. Myös Dermosil:in peitepuikosta olen tykännyt paljon. Siinä on todellakin hinta- ja laatusuhde kohdallaan! Muutekin olen ollut todella tyytyväinen Dermosil:in tuotteisiin.

IMG_8668

Nämä kaksi sain jo oikeastaan joululahjaksi, mutta vasta äskettäin otin ne käyttöön. Tuosta Maybelline:n ripsiväristä olen tykännyt paljon. Mulla ainakin on säästytty paakuilta tuon harjan kanssa. Uudeksi lempparirajauskynäksi nousikin tämä Maybellinen Master precise, jolla saa aikaan älyttömän tarkkaa ja siistiä jälkeä. Tämä myös oikeasti kestää koko päivän, eikä lähde leviämään luomelle tai muutenkaan suttaannu.

IMG_8667

Nämä kaksi on kyllä ollut suosikit kaikista. Tämä Babylips DrRescue on oikeasti talvipakkasilla ihana huulten kostuttaja! Mun mielestä toimii paremmin vielä, kuin ne tavalliset Babylipsit. Suosittelen siis kovasti kokeilemaan tätä, vaikkei olisi Babylipseistä kovinkaan kiinnostunut. Sitten vielä tämä ihana Kicks:in Colour Stick. Täydellinen mattahuulipuna, joka kestää pitkään! Mun mielestä mattahuulipunat on ihania. Valitsin itselleni aika vaaleanpunaisen sävyn ja mielestäni se on ihanan karkkinen!

Nyt kumminkin taidan siirtyä Gossip Girl:in pariin, sillä on aika uupunut olo. Ihanaa viikonloppua vielä kaikille! xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti