torstai 15. toukokuuta 2014

Maxi love

Heii ihanat! Arvatkaa mitä? Mä oon rakastunut! Olen nimittäin rakastunut maximekkoihin ja -hameisiin. Olen aina tykännyt maximekoista ja käyttänyt kesällä, mutta nyt olen täysin niiden lumoissa. Niistä saa stailattua niin erinäköisiä pienillä yksityiskohdilla (kuvista huomaatte). Yhdistämällä esim. tennarit saa rennon lookin ja yhdistämällä kauniit korkokengät ja kirjekuorilaukun oletkin valmiina juhliin. En tiedä mistä tämä yhtäkkinen rakastuminen maximekkoja kohtaan kävi, mutta sen tiedän, että näitä tulee hamstrattua kevään ja kesän aikana kaappi täyteen. Mun ehdoton must have kesälle! 





(kuvat: We heart it)

 Pääsenkin tiistaina pukemaan yhden uuden maximekkoni ja laittautumaan oikein kunnolla. Mutta ei siitä vielä sen enempää... ;)

Nyt kuitenkin haluaisin tietää, että en kai ole ainut maxi mittaisten rakkauksieni kanssa? Vai mikä on teidän kesän must have? Laittakaa vaan reippaasti kommenttia! :)

2 kommenttia: