lauantai 6. kesäkuuta 2015

Phone lately

Heii! Mun kesäloma on lähtenyt oikein kivasti käyntiin, vaikkakin töiden merkeissä. Hiljaisuus täällä blogin puolellakin johtuu siitä. Päivät menevät töissä, enkä sitten jaksa oikein ruveta vääntämään blogi juttuja, vaikka tykkäänkin tästä hommasta tosi paljon. Asut myös on usein aika basic, koska en töihin jaksa oikein panostaa.
No, mutta nyt tulin näyttämään teille muutaman kuvan, jotka on puhelimeeni tallentunut. Itse tykkään ainakin aina näitä puhelinpostauksia katsella, joten tässä nyt ois.

collage1

Rakastan näitä lenkkeily maisemia! Kukkia jee. Oon innostunut tuosta kalanruotoletistä. Mun mielestä kivemman näköinen kuin normiletti. Rento, mutta tyylikäs. Naisten Kymppi!!

collage

Selfie... Rakastan muuten tuota paitaa! Käytiin kaverin kanssa nauttimassa herkulliset kahvit viimeisten kokeiden kunniaksi. Mun suloinen mökököntys pupu! ♥  Viimeisenä vielä mun tämän hetken lempiquote. Olen todella kova ylianalysoimaan ja miettimään kaikki asiat. Pitäisi vain tämän quoten innoittamana tehdä asiat ilman liiallista pohdintaa!

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti