keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Quick hello

Heissan! Tulinpa pyörähtämään nopeasti täällä blogin puolella. Hiljaisuus täällä on johtunut siitä, että tulin perjantai rientojen jälkeen kipeäksi. Äänikin lähti yhdessä vaiheessa kokonaan... Nyt oon kumminkin taas terve. Tänään miulla alkoi koeviikko. Itselläni tämä päivä oli onneksi vapaa, joten sain nukkua pitkään ja keräillä voimia kokeita varten. Mun päivä onkin kulunut löhöillen, psykologiaa lukien, koirien kanssa ulkoillen ja isoskoulutuksessa ollessa. Tein myös tämän joulun ensimmäiset joulutortut!! Oi että, ne maistuivat hyvälle. Joulufiilikseni nousi myös paljon. Viime päivinä se nimittäin katosi melkein kokonaan, kokeitten aiheuttaman stressin takia. Odotan vain sitä, että koeviikko on ohi, niin voin rentoutua ja nauttia joulun odotuksesta. Joulu ja sen odottaminen on vaan niin parasta! Mun blogissakin tulee näkymään mun jouluintoilu vahvasti. :D Ajattelin viikonloppuna tehdä teille postausta mun lahjatoiveista ja jossain vaiheessa sitten lahjaideoista. Miltäs kuulosta?


IMG_7842 IMG_7851



Nyt kumminkin mun pitää jatkaa kokeisiin lukua... Joten palaillaan viikonloppuna. Valtavasti tsemppiä kaikille kokeiden kanssa painiville!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti